Isnin, September 1

Tepuk dahi tanya selera

Tadi petang aku tengok kugiran member aku bermain musik di PJ. Member aku tu punya gf pulak, member gf aku. Jadi dia pusing - pusing, member -member jugaklah!

Tapi event yang aku pergi ni...... Ada banyak.....

Camera DSLR (di leher)
Skinny jeans
Cupcakes
Kacamata hitam frame agak old-skool

Kenapa ya?
Dush! Dush! (menepuk dahi sendiri)

5 ulasan:

nuar berkata...

betul tue! yg aku jeles ialah, diorang ada duit beli kemra yg makan harga ribu2 tue!!! aku yg kerja ni pun pk belas2 kali macam aku pk bila mak aku suruh kawin!! hahhahaaa!!!

Azli Raja berkata...

kompius. x faham la bob...

Zahiril Adzim berkata...

nuar: tu lar kan? hahah.. nak buat macam mane ye dak ?

azli : tak, aku terkejut tengok skarang benda ni macam trend pulak..
bende2 yang aku tulis tu.

:)

ezral Sya berkata...

sekarang za pakai skinny jeans kaca mata hitam frame old skool :D

Zahiril Adzim berkata...

Sekarang?
Bukan dari dulu sebelum KAMI ke?

:)

Tapi seluar saya tidaklah begitu skinny. Apa - apa pun, tanya Billy Joe. :P