Tuesday, January 26

hijau hari akhirnya

Baiklah, sudah sampai ke tanah air. Nak menulis pasal konsert Green Day, tapi dah nak kena gerak Ipoh dah. Kerja, kerja oh kerja.

Oh ya, lagipun masa konsert-best-nak-mati tu, kamera tak dibenarkan masuk. Potong betul! Ini pun gambar sehelai dua pakai telefon-bimbit yang entah pahapa kualitinya.

Kasut melebihi ketinggian yang ditetapkan pun tak boleh masuk!




Nasib baik boot aku lepas. Jadi fikir sendirilah berapa ramai Mat Nippon yang makan boot aku malam tu.






Selepas konsert yang tak jual air. Dahaga nak mampos.






Engkau sorang je yang pakai macam ni weh!

Baiklah, ini sahaja yang sempat sebab dah nak kena pergi kerja. Sekarang pukul berapa? 4.30 pagi? Habis bila nak rehat?

44 comments:

nazrin zaidi said...

tahap kecederaan yang ditinggalkan oleh boot itu rasanya agak tinggi.

beberapa orang mat nippon patah gigi?

oranglidi said...

PERGH!!

boot macam nak g sawah.

Fina Fento said...

semakin hensem pulak saya tgk lepas balik dari jepun ni ;))

biskott said...

perghh boot memang tak boleh blah- cantik!macam ZA pulak yang nak buat konsert hehe

enyheartsdiamond said...

mn ole2 saya? :)

-N e Y r A- said...

hahahah COOL beb! sian u kena pegi keje. jetlag pon tak habes lg

Athirah Ibrahim said...

baju cantik. wee ;D

Awak sangat sangat untung kan?

Teehee.

dina said...

sungguh punk inchek bob ini... selamat bekerja!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

mesti sronok kan!
finally u had a perfect getaway from ur busy working life.
dan skrg dh berhempas pulas semula.
take care.

Hajar Kamal said...

Cool!~
Selamat kembali bekerja!

♥ SUTERA KASIH ♥ said...

wahhhhhhh conoknyerrr dpt tgk greenday !!!
pssttt ZA, lawa kacut :P

sya ar said...

seluar anda kelihatan menarik.
hahaaa.

saypOOL rafhtello said...

lain dri yg lain..green day rock..21 guns mantap!!!

Talented Tisya said...

smart seluar tu :D

Cik WiDDy™ said...

Greenday mmg best!

Anonymous said...

nak pinjam seluar boelh ke??hehehhe..
best nye green day!

raihanah said...

pakai macam tu pun kakkoi apa!!!

cindir-rela said...

amboi..!! za tak sangke kamu pakai seluar kotak2..merah plak tuw!! hehehe..

cool man!

::cippeanut:: said...

seluar merah kotak² itu nmpk kacak =)

wh0-ai-ra said...

yaaa...smrt picx niey lh...

hmm...best nyeer...mnt greenday gak meyh

wh0-ai-ra said...

best nyeeerr...greenday lh

otak ketat said...

haha. lenkali jgn lupa bwk air mineral :p

blueberry++chocolate said...

tke ur tme 2 rest 1st...
wish u lots of luck...

inoue asuka said...

green army..:D

hairil akif said...

green day performed lagu aper??

Ku aFiF said...

best ke bro?

adeq said...

wahh...boot x leh blah...nie betul2 "kipas susah mati" nie hehehe
agak jealous la jgk
:D

stinky_dead said...

peargh...best giler dpt g tgk konsert green day...tp syg kn xdpt bwk camera...curi2 pn xdpt ker???kalo x,nk gak tgk...

whAts0evErliFe said...

ser0noknye dpt jln2 d t0kyo..ape2 p0n sElamat kembali bekerja dan berkarya..

Anonymous said...

ambik masa untuk rehat........kualiti lagi penting.........

Anonymous said...

gila kentangggggg

Anonymous said...

best nye!e

Anonymous said...

abih kje bru leh rehat.slagi dinmakan kjer,kjer lah kiter smpi lebammm.itulah kjer...

Ainul Ishak said...

woh! GREEN DAY! Saya fanatik jugak! dengkissss nya!

CHOCOMINT said...

giler suker:)

gdsjht said...

tak jealous.

Diloz said...

pesal tak pegi MUSE skali kat tokyo itu hari?

hehe.

azieazah said...

Salam BOB..

sepagian ini Kak AZIE membaca semua entri BOB dari yg pertama hingga yg terkini...

setelah direkmen oleh anak dara akak yang telah direkmen juga oleh kakaknya..

Thumbs up!

Nanti Kak Azie mengomen lagi di lain entri.
Selamat maju jaya..

*dari seorang kakak (ibu) yang sangat suka melihat anak muda berwawasan dan sentiasa berusaha memajukan diri..

sHe~TeE said...

wallaweyy...
tgk greenday sampai kat jepun..
dasat2!!!!
heheheh... syok gilerr arrhhh...

inoue asuka said...

esok ada kat KT ker?dengar kata ada shooting short film?

Miza Azmi said...

salam.
eh.tu kat saitama shintoshin,japan kan???
kawan saya minat sgt dgn en.zahiril lepas tgk cite merah putih tu.
kalaulah die tau en zahiril dtg ke japan,msti die ekxited.

BilliE da' $kull-E$t said...

gile cool konsert green day!!
waaaa~ nk pegi jugak!!

Jack Sparrow said...

Doc Mart