Selasa, Januari 26

hijau hari akhirnya

Baiklah, sudah sampai ke tanah air. Nak menulis pasal konsert Green Day, tapi dah nak kena gerak Ipoh dah. Kerja, kerja oh kerja.

Oh ya, lagipun masa konsert-best-nak-mati tu, kamera tak dibenarkan masuk. Potong betul! Ini pun gambar sehelai dua pakai telefon-bimbit yang entah pahapa kualitinya.

Kasut melebihi ketinggian yang ditetapkan pun tak boleh masuk!




Nasib baik boot aku lepas. Jadi fikir sendirilah berapa ramai Mat Nippon yang makan boot aku malam tu.






Selepas konsert yang tak jual air. Dahaga nak mampos.






Engkau sorang je yang pakai macam ni weh!

Baiklah, ini sahaja yang sempat sebab dah nak kena pergi kerja. Sekarang pukul berapa? 4.30 pagi? Habis bila nak rehat?

44 ulasan:

nazrin zaidi berkata...

tahap kecederaan yang ditinggalkan oleh boot itu rasanya agak tinggi.

beberapa orang mat nippon patah gigi?

oranglidi berkata...

PERGH!!

boot macam nak g sawah.

Fina Fento berkata...

semakin hensem pulak saya tgk lepas balik dari jepun ni ;))

biskott berkata...

perghh boot memang tak boleh blah- cantik!macam ZA pulak yang nak buat konsert hehe

enyheartsdiamond berkata...

mn ole2 saya? :)

-N e Y r A- berkata...

hahahah COOL beb! sian u kena pegi keje. jetlag pon tak habes lg

Athirah Ibrahim berkata...

baju cantik. wee ;D

Awak sangat sangat untung kan?

Teehee.

dina berkata...

sungguh punk inchek bob ini... selamat bekerja!

Ain Sharafuddin berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
JuLia d BuBbLes berkata...

mesti sronok kan!
finally u had a perfect getaway from ur busy working life.
dan skrg dh berhempas pulas semula.
take care.

Hajar Kamal berkata...

Cool!~
Selamat kembali bekerja!

♥ SUTERA KASIH ♥ berkata...

wahhhhhhh conoknyerrr dpt tgk greenday !!!
pssttt ZA, lawa kacut :P

sya ar berkata...

seluar anda kelihatan menarik.
hahaaa.

saypOOL rafhtello berkata...

lain dri yg lain..green day rock..21 guns mantap!!!

Talented Tisya berkata...

smart seluar tu :D

Cik WiDDy™ berkata...

Greenday mmg best!

Tanpa Nama berkata...

nak pinjam seluar boelh ke??hehehhe..
best nye green day!

raihanah berkata...

pakai macam tu pun kakkoi apa!!!

cindir-rela berkata...

amboi..!! za tak sangke kamu pakai seluar kotak2..merah plak tuw!! hehehe..

cool man!

::cippeanut:: berkata...

seluar merah kotak² itu nmpk kacak =)

wh0-ai-ra berkata...

yaaa...smrt picx niey lh...

hmm...best nyeer...mnt greenday gak meyh

wh0-ai-ra berkata...

best nyeeerr...greenday lh

otak ketat berkata...

haha. lenkali jgn lupa bwk air mineral :p

blueberry++chocolate berkata...

tke ur tme 2 rest 1st...
wish u lots of luck...

inoue asuka berkata...

green army..:D

hairil akif berkata...

green day performed lagu aper??

Ku aFiF berkata...

best ke bro?

adeq berkata...

wahh...boot x leh blah...nie betul2 "kipas susah mati" nie hehehe
agak jealous la jgk
:D

stinky_dead berkata...

peargh...best giler dpt g tgk konsert green day...tp syg kn xdpt bwk camera...curi2 pn xdpt ker???kalo x,nk gak tgk...

whAts0evErliFe berkata...

ser0noknye dpt jln2 d t0kyo..ape2 p0n sElamat kembali bekerja dan berkarya..

Tanpa Nama berkata...

ambik masa untuk rehat........kualiti lagi penting.........

dobot berkata...

gila kentangggggg

Tanpa Nama berkata...

best nye!e

Tanpa Nama berkata...

abih kje bru leh rehat.slagi dinmakan kjer,kjer lah kiter smpi lebammm.itulah kjer...

Ainul Ishak berkata...

woh! GREEN DAY! Saya fanatik jugak! dengkissss nya!

CHOCOMINT berkata...

giler suker:)

gdsjht berkata...

tak jealous.

Diloz berkata...

pesal tak pegi MUSE skali kat tokyo itu hari?

hehe.

azieazah berkata...

Salam BOB..

sepagian ini Kak AZIE membaca semua entri BOB dari yg pertama hingga yg terkini...

setelah direkmen oleh anak dara akak yang telah direkmen juga oleh kakaknya..

Thumbs up!

Nanti Kak Azie mengomen lagi di lain entri.
Selamat maju jaya..

*dari seorang kakak (ibu) yang sangat suka melihat anak muda berwawasan dan sentiasa berusaha memajukan diri..

sHe~TeE berkata...

wallaweyy...
tgk greenday sampai kat jepun..
dasat2!!!!
heheheh... syok gilerr arrhhh...

inoue asuka berkata...

esok ada kat KT ker?dengar kata ada shooting short film?

Miza Azmi berkata...

salam.
eh.tu kat saitama shintoshin,japan kan???
kawan saya minat sgt dgn en.zahiril lepas tgk cite merah putih tu.
kalaulah die tau en zahiril dtg ke japan,msti die ekxited.

BilliE da' $kull-E$t berkata...

gile cool konsert green day!!
waaaa~ nk pegi jugak!!

Jack Sparrow berkata...

Doc Mart