Khamis, Mei 10

apalah daya

Sehingga hari ini, sudah ramai yang datang padaku dan suruh aku sambung menulis. 

"Jangan berhenti, tulis lagi, tolong lah" 

Nak dikira pakai jari, aku pun tak ingat dah berapa ramai. Tapi apalah daya aku, dengan setiap hari aku, dipenuhi dengan jadual mencari makan. Bukan aku tak rindu, sangat - sangat rindu waktu zaman habis belajar dan setiap hari aku kosong dan penuh masa untuk menulis, melemparkan rasa - rasa waktu itu.

Oh, apa lah daya aku hari ini.

27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

suka entri-entri anda. :)

Miscellaneous Smiles berkata...

oh hii z.a

hafiz hafizol berkata...

Yeahh. tulis lagi.. Sebab penulisan zahiril best ! :)

Fabulous Me berkata...

Masa dah berubah :)

Affieza berkata...

Teruskan menulis bila ada kelapangan waktu...

Nazhirah Mazlan berkata...

insyaAllah ... semoga ada kesempatan lagi nanti ..

kura berkata...

just do it! :0

M.hakimi berkata...

bob,teruskan menulis.take time..aku teringin nak berjumpa dengan kau.

fierul berkata...

macam mana payah pun , aku percaya kau boleh .. :)

Dream berkata...

Kami faham ZA , just keep on writing . Bila ada free time la :)

DeQWa berkata...

curi masa time shooting tue untuk tulis blog...hehe...
skrg kan byk medium untuk online nnt publish la....
suke baca blog nie ,penulisan mendalam...

Aween Md Zahir berkata...

misi rompak masa bro,,aku pasti kau boleh :) insyaALLAH !

John Bear berkata...

tulis lah selagi mampu,berkongsi lah bila perlu,bercerita lah bila mahu...yaa..aku masih disudut itu,memerhati dan terus memerhati-John Bear =)

http://izzulfaizidrus.blogspot.com/

Ryu on ahsfantasy24.com berkata...

Tak mengapa, ambil sisa masa yang
ada sahaja ;)

SYIRA RAHIM berkata...

Penulisan anda sangat menarik :) Jangan pernah berhenti.

diarihatidian berkata...

Tulis lagi lagi lagi lagi.mau baca

MEGAT KHAIRULIZWAN berkata...

walaupun padat dengan jadual mencari rezeki. Luangkanlah sedikit masa dengan menulis.

Untuk kawan - kawan yang kita suka.

Boleh kan?

cEro berkata...

tak apa..perlahan-lahan baru sambung..
jangan tamatkan terus niat tu..

Ain Runnia berkata...

jgn berhenti menulis zahiril.. kamu memang berbakat..syglah kalau berhenti..buat novel ke, skrip drama or filem yg best2 ker..huhu, gerenti ramai yang suka..huhu :)

Ain Runnia berkata...

jgn berhenti menulis zahiril.. kamu memang berbakat..syglah kalau berhenti..buat novel ke, skrip drama or filem yg best2 ker..huhu, gerenti ramai yang suka..huhu :)

Ain Runnia berkata...

jgn berhenti menulis zahiril.. kamu memang berbakat..syglah kalau berhenti..buat novel ke, skrip drama or filem yg best2 ker..huhu, gerenti ramai yang suka..huhu :)

tulipituadalahaku berkata...

tulis la lg..pliz..xpown mntak kak sheera ssekali tulis entri dlm ne..

Tanpa Nama berkata...

maaf bertanya, BMT masih belum ditangan...status masih samar2,dimana nak dirujuk???

obat tradisional asam urat berkata...

semua akan indah pada waltunya !

raihan badri berkata...

kalau kau mahu,
kau pasti mampu.

dia dah aturkan yang terbaik untuk kita semua. :)

Harbinger of Reckoning berkata...

aku suka dgn entri2 ko..

farid saleh berkata...

takpelah bro,dah jadi tanggungjawab kau untuk mencari rezeki memandangkan kau sekarang dah kawin