Thursday, May 10

apalah daya

Sehingga hari ini, sudah ramai yang datang padaku dan suruh aku sambung menulis. 

"Jangan berhenti, tulis lagi, tolong lah" 

Nak dikira pakai jari, aku pun tak ingat dah berapa ramai. Tapi apalah daya aku, dengan setiap hari aku, dipenuhi dengan jadual mencari makan. Bukan aku tak rindu, sangat - sangat rindu waktu zaman habis belajar dan setiap hari aku kosong dan penuh masa untuk menulis, melemparkan rasa - rasa waktu itu.

Oh, apa lah daya aku hari ini.

27 comments:

Anonymous said...

suka entri-entri anda. :)

Miscellaneous Smiles said...

oh hii z.a

hafiz hafizol said...

Yeahh. tulis lagi.. Sebab penulisan zahiril best ! :)

Fabulous Me said...

Masa dah berubah :)

Affieza said...

Teruskan menulis bila ada kelapangan waktu...

Nazhirah Mazlan said...

insyaAllah ... semoga ada kesempatan lagi nanti ..

kura said...

just do it! :0

M.hakimi said...

bob,teruskan menulis.take time..aku teringin nak berjumpa dengan kau.

fierul said...

macam mana payah pun , aku percaya kau boleh .. :)

Dream said...

Kami faham ZA , just keep on writing . Bila ada free time la :)

DeQWa said...

curi masa time shooting tue untuk tulis blog...hehe...
skrg kan byk medium untuk online nnt publish la....
suke baca blog nie ,penulisan mendalam...

Aween Md Zahir said...

misi rompak masa bro,,aku pasti kau boleh :) insyaALLAH !

John Bear said...

tulis lah selagi mampu,berkongsi lah bila perlu,bercerita lah bila mahu...yaa..aku masih disudut itu,memerhati dan terus memerhati-John Bear =)

http://izzulfaizidrus.blogspot.com/

Ryu on ahsfantasy24.com said...

Tak mengapa, ambil sisa masa yang
ada sahaja ;)

Anonymous said...

Penulisan anda sangat menarik :) Jangan pernah berhenti.

diarihatidian said...

Tulis lagi lagi lagi lagi.mau baca

MEGAT KHAIRULIZWAN said...

walaupun padat dengan jadual mencari rezeki. Luangkanlah sedikit masa dengan menulis.

Untuk kawan - kawan yang kita suka.

Boleh kan?

cEro said...

tak apa..perlahan-lahan baru sambung..
jangan tamatkan terus niat tu..

Ain Runnia said...

jgn berhenti menulis zahiril.. kamu memang berbakat..syglah kalau berhenti..buat novel ke, skrip drama or filem yg best2 ker..huhu, gerenti ramai yang suka..huhu :)

Ain Runnia said...

jgn berhenti menulis zahiril.. kamu memang berbakat..syglah kalau berhenti..buat novel ke, skrip drama or filem yg best2 ker..huhu, gerenti ramai yang suka..huhu :)

Ain Runnia said...

jgn berhenti menulis zahiril.. kamu memang berbakat..syglah kalau berhenti..buat novel ke, skrip drama or filem yg best2 ker..huhu, gerenti ramai yang suka..huhu :)

tulipituadalahaku said...

tulis la lg..pliz..xpown mntak kak sheera ssekali tulis entri dlm ne..

Anonymous said...

maaf bertanya, BMT masih belum ditangan...status masih samar2,dimana nak dirujuk???

obat tradisional asam urat said...

semua akan indah pada waltunya !

raihan badri said...

kalau kau mahu,
kau pasti mampu.

dia dah aturkan yang terbaik untuk kita semua. :)

Harbinger of Reckoning said...

aku suka dgn entri2 ko..

farid saleh said...

takpelah bro,dah jadi tanggungjawab kau untuk mencari rezeki memandangkan kau sekarang dah kawin