Tuesday, September 25

mambang berdamping

Jikalau benar bagai dikata, 'berdamping' lah dengan ku wahai si mambang. 



16 comments:

pakDin said...

hahaha..dah mcm citer p.ramlee ar plak

l.u.q said...

hehhe~

ct cheery said...

ni sedara dengan damping malam ke?hehe

Mrs Suriz said...

hahaha sengal

Rapunzeel Cikilolo said...

huhuhu. best :)

Ira Khazali said...

ada tak mambang tu berdampingan dengan mu?

anna alaui said...

hahahaha...kelakar je awk ni..

alin said...

cobaan...

lynndAmya said...

si mambang yang cantik, semoga bebahagia selalu bersama si mambang yg kelakar dan bertanggungjawab itu, amin~~~hihihi :D

ishiko said...

komen siapa tu

wasabi said...

Post yang pendek tetapi mengungkap seribu makna :)

~Beb~ said...

untonglaaaaa

mohd raslan said...

hai mambang! :)

ஜ miss klanika ஜ said...

catatan itu dari mana ?

Arya Amy said...

begitu kisahnya hahah

kak nora said...

hahaha..! lawak..lawak..