Selasa, September 25

mambang berdamping

Jikalau benar bagai dikata, 'berdamping' lah dengan ku wahai si mambang. 



16 ulasan:

pakDin berkata...

hahaha..dah mcm citer p.ramlee ar plak

l.u.q berkata...

hehhe~

ct cheery berkata...

ni sedara dengan damping malam ke?hehe

Mrs Suriz berkata...

hahaha sengal

Rapunzeel Cikilolo berkata...

huhuhu. best :)

Ira Khazali berkata...

ada tak mambang tu berdampingan dengan mu?

anna alaui berkata...

hahahaha...kelakar je awk ni..

alin berkata...

cobaan...

lynndAmya berkata...

si mambang yang cantik, semoga bebahagia selalu bersama si mambang yg kelakar dan bertanggungjawab itu, amin~~~hihihi :D

ishiko berkata...

komen siapa tu

wasabi berkata...

Post yang pendek tetapi mengungkap seribu makna :)

~Beb~ berkata...

untonglaaaaa

mohd raslan berkata...

hai mambang! :)

ஜ miss klanika ஜ berkata...

catatan itu dari mana ?

Arya Amy berkata...

begitu kisahnya hahah

kak nora berkata...

hahaha..! lawak..lawak..