Jumaat, Mac 19

dah cuba

Dah setengah jam aku duduk depan monitor ini.
Dah setengah jam jari aku cuba untuk mula mengetuk papan kekunci ini.

Dah lama.

Dah macam - macam yang berlari - lari dalam kepala otak aku ni.
Dah macam - macam yang berlaku 'keliling aku' kebelakangan ini.

Nak aku contengkan di sini,
Nak aku lukiskan dengan perkataan di sini.

Tapi apa pun tak keluar.

Kecuali muka kau.

p/s: Taknak dah. Tolonglah bodoh.

38 ulasan:

Farah oh Farah berkata...

maaf.. sila cuba sebentar lagi..

p/s; kalau ada kekosongan kerja operator talipon, bgtaw saya ye ;)

chirol berkata...

napenye?

omgpetch berkata...

muka siapa doh??? haha

ayarasmin berkata...

za,

sje nak tanya.kamoo nih selective tak terima tawaran lakonan?

sekian~

nur intan hazirah berkata...

hahahahaha nasib la....
sbb xslalunyer ilham tue dtg n lau dtg pun kdg2 xberthan lama....

m a h e y r a berkata...

downloading error .
PLEASE TRY AGAIN .

inoue asuka berkata...

sakit jiwa kan,asyik terpikir2,teringat2...:D

miss.Qiss berkata...

arghhh !
I'm having the same problem Bob !

Qarl berkata...

bro,

try lg setengah jam

je

if xleh gk,

amik kerusi hempuk pc tu..

kiddin;

pari-pari menyanyi berkata...

pic sape?
gf ker?
miahhha

ok,, tamo mara2..

Siti Rahmah Binti Bahrom berkata...

ye la... nnt kite bla ar... org dah tak sudi nk tgk muke kite ~ nak buat mcm mne.. hahaaa

Ayyman Rahim berkata...

Orang famous?

raja dinie berkata...

jtuh cinta????

Tanpa Nama berkata...

siapakah?

comic_fanz berkata...

blur sangat ko nie..

DiLLaRY berkata...

lor...tgk muke spe tuh...bek tgk muke i kn....hix3~

omgpetch berkata...

sah sah ex gf. haha

Zahiril Adzim berkata...

Haha.. Kenapa lah ada orang ingat "muka" tu sebagai muka ex-gf?

Adoi, oh tidak. Sungguh sekali tidak. Ia boleh jadi "muka" itu sebagai satu situasi,

atau muka org yg aku benci.

Tapi ex-gf? Ergh, stereotaip sangat!

inoue asuka berkata...

muka depan sebuah majalah?muka yang bermuka-muka?

jie justin berkata...

merujuk kepada ZA
aaiiiissshhh, dh ade ex upenye!!

nysa berkata...

mayb tak de mood kowt..

SlacKerZ berkata...

masih tertanya2 sapekah @ apekah muka itu???


hmmmmm....

coklat berkata...

hurm...
tiba2 terfikir sesuatu
manusia memang tidak boleh dipisahkan dengan sikap stereotype
andai tidak mahu di'stereotype'kn, mungkin sesuatu tu perlu dijelaskan sejelas-jelas nya..
...
papepon, awk memang agak berbakat menulis sesuatu yang berseni...
saya kagum.:)

Tanpa Nama berkata...

Are you define muka as a situation / statement ?

If u're having a hard time, chillex take a break. Have teh tarik or something. You'll be a whole new you if u did that. I know I will.
- ♣

hans berkata...

hahahhaa
relax bro
chill

Tanpa Nama berkata...

Hmm...dh lame wa masuk website mu,baca punyalh bca..lu suka berfalsafah..kretif m'buat ayat2..yg kdg2 x dimasuk akal utk wa n kwn2 wa.. Kami t'tanya2..byk menimbulkn p'soalan..tahniah membuat kami pening kepala...

omgpetch berkata...

stereotaip sgt kn? cliche nk mati. blah la luuuuu

Ahmad Azrin Aziz berkata...

:)

kipas susah mati berkata...

Mr. ZA adakah kamu agak "rimas" dengan "dunia" yg sedang kamu lalui sekarang? dari dulu lagi kamu asyik luahkan perkara yg lebeh kurang sama saje?

Zahiril Adzim berkata...

Dunia cuma ada satu. Tak pernah rimas.

Cuma penghuninya saja yang kadang - kadang melelahkan.

Zahiril Adzim berkata...

Selective ketika menerima tawaran berlakon?

Hmm.. kadang - kadang ya, kadang - kadang tidak.

Kebanyakkan, ya. :)

omgpetch berkata...

soalan tambahan:

atas faktor apa yang kebanyakkanya tu ya, ya?

naihusna berkata...

alangkah bagusnya kalau penghuni-penghuni itu boleh dilenyapkan begitu saja..tanpa ada kesan...

Rye berkata...

Naihusna: Kalau boleh begitu, bukankah agak kejam?

naihusna berkata...

haha!!..berfantasi saja...realitinya masih berpegang teguh pada agama dan undang2 negara..

Rye berkata...

Hahaha...
Baguslah begitu...
Sbb statement itu agak menakutkan...

eka hashim berkata...

tak usah gusar,
ta perlu marah.

sabar sebentar.
nanty wajah tuh akan berlalu jua ;)

cik hana nasir berkata...

erhv .. wajah siapa? bt tak au sudee.. :D