Isnin, Disember 20

kehilangan yang telah hilang

Kelip - kelip detik saat jam digital di kaca monitor komputer aku ini, tak sama deras dengan kerlipan mataku.

4.30 pagi.

Ku tongkatkan dagu dengan 2 penumbuk kiri dan kanan. Merenung pada entah apa yang aku renungkan. Semakin jauh renungan, semakin hilang aku dalam ruang itu.

Tersasar. Berselerak.

Kadang - kadang aku menginginkan kehilangan. Aku ingin hilang ke dalam apa yang telah aku hilang. Bukan aku yang hilangkan.

Dan hari ini, aku semakin tidak tahu apa yang aku mahu.


32 ulasan:

Encik Tikus berkata...

dah~


pergi ahh tido~


take ur time okey =)

Emy Amalina berkata...

Phew .

Imzainieyzulkipli berkata...

duduk lepak2..tenangkan fikiran
baru tahu apa yg anda mahu
huhuhuhu

hidayah berkata...

semoga kau akan tahu apa yang kau mahu..

♦♦orked♦♦ berkata...

jangan hilang lame2..
=)

Tanpa Nama berkata...

dont think to much..=)

tupaimerah berkata...

pulang-lah pada DIA :)

ainakhani berkata...

hahahahaha ;D

cik ima berkata...

Assalamu'alaikum, Zahiril.

kalau kau rasa hilang dan tak tahu apa yang kau mahu... anggaplah itu panggilan dari Dia. aku rasa Dia mahu kau pergi pada dia dan memohon pada Dia tentang jawapan-jawapan kepada persoalan kau :) aku pasti jika kau melakukan ia dengan kesungguhan, jawapannya akan diberi.

si sepet! berkata...

tinggalkan apa yang da berlaku. fikirkan dengan tenang. dan perbetulkan apa yang harus diperbaiki :)

ZuLFaDZli *JoE* HAsSaN berkata...

hurm~~~ aku pon semakin ilang.. makin byk pilihan salah dibuat....

Kasih berkata...

kembali jangan mencari,
semua takdir Illahi,
hanya yang pasti,
sentiasa mengapresiasi..

rainbowskittle berkata...

:)

Emy Amalina berkata...

Dia yang maha tahu apa yang kau mahu .

ezral Sya berkata...

16 :)

nadiah izahar berkata...

kenapa gambar 16?
adw maksud di sebalik nyer kerp?

kadang kadang yang hilang tak dapat kembali semula.

Miss Fireflies berkata...

setuju..kadang2 semakin hari atau semakin kita membesar,semakin tak tahu apa yang kita nak dalam hidup ni...ermm

gadisBunga berkata...

same! never really knew what i want...

Tanpa Nama berkata...

\krmslm shera,,comel je kt penang haritu,,korng sweet couple!

Anisah Zahorin berkata...

heiyo bro~~

back to origin la bro~
and u'll find what u want..
jgn mengalah..hee~

nama.aku.lynn berkata...

setuju dgn komen cik ema..b strong..=)

fatihah yahaya berkata...

assalam..
kita sebenarnya tak sedar apa yang kita hilang kecuali apabila kita telah kehilangannya barulah kita menyedari.~~
kembali kpdNya dan InsyaAllah anda tahu apa yang anda mahu.^^

AiNuL berkata...

go!go!
search for it ZA!
never give up!
we are always here for u!
;)

Pena Marhaen berkata...

kehilangan mengajar kita untuk mencari...

saljihitam berkata...

biar hilang cinta.
jangan hilang jiwa boss.

Tuhan tu ade untuk kau ;)

HaniH berkata...

Tiba2 je saya tersenyum bila nampak peace tu :)

Rehat2 la ok..

Syipak Bonkers berkata...

ouh tidakkk.



saya tidak mengerti ! HAKS ;)

ayeesha berkata...

dumm....dummm..iiiikkkkk.boommmm
*bunyi bunga api

dah barulah page dia...
:D

~ento~ berkata...

ambil masa untuk cari balik.
tak pun dapatkan yang baru.
yang sama sebijik 100% sukar di cari, jadi terimalah apa yang ada @ baru.

chill bro~

Ateena Syukry berkata...

betul adakala kita cuba hilangkan sesuatu yang melekat di kotak fikiran kita ini. adakala kita mau hilqng dgn apa yg kita hilang bukan untuk menyepi tetapi untuk mencari apa yang telah hilang

nurulasmira berkata...

kadang manusia hilang dalam kehidupan. belajar cipta ruang

cute1986 berkata...

Banyak2 minta kepadaNya gantikan yang telah hilang itu dengan yang lebih baik...insyaAllah ader hikmahnya..

p/s: blogwalking kat cini jap