Monday, January 3

nak mulakan dua ribu sebelas ada berapa?

Ada dua.

Ada yang bersama agama dan ada yang bersama cinta. Antara satu. Atau mungkin ada yang bersama kedua - duanya. Lebih kuat. Walaupun kedua - dua nya sudah kuat untuk manusia, tapi lebih dahsyat jika bersama - sama.

Bila manusia berpegang pada dua itu, dan berjalan, Insyaallah, 2011 ini milik kamu.

Biar tahun ini, kamu adalah kamu yang "lebih" dari kamu tahun lepas. Ganda dua, atau empat atau lebih.

Kamu pilih. Corakkan dengan hebat. Dengan izin Tuhan.

Salam Tahun Baru.


p/s: Takda azam, cuma harapan tahun ini. Ingin memberhentikan kemasukan nikotin dan kafein. Boleh? Saya cuba dulu, terima kasih.

42 comments:

fara natasha said...

GL (:

Yong Sofea said...

selamat tahun baru zahiril! good luck dgn harapan baru tu! :)

syahidahfouat said...

i wish you can leave the nikotin :") go ZA!

Anonymous said...

Its never too late; Happy new year.
semoga capa yang diharapkan. :D

sastraboy said...

selamat tahun baru. selamat mengembangkan sayap seni. lacurkan bakat tu sehabisnya! wahahaa!

azieazah said...

Sekurang-kurangnya U berusaha, dik.

Teruskan. Selamat Tahun Baru.

mizz' Arrogant said...

permulaan 2011..
=)

Pena Marhaen said...

selamat tahun baru bro!!gua pun nak berenti merokok tahun ni..hehe.rokok dah mahal..

Anonymous said...

hepi new year n gudluck..

nor shazieyda said...

selepas mencuba pasti berjaya.
tinggalkan nikotin! gud luck.

tupaimerah said...

nikotin. yep. good luck!

+whuttadilly? said...

selamat tahun 2011.

MnM said...

Ingin memberhentikan kemasukan nikotin dan kafein...?

TER-BAEK...!

Dilla Baharudin said...

yeah! u can do it bro.
pelan - pelan kayuh ye dak?

mOOn said...

sangat suka dengan azam baru itu!! semoga bejaya!!

Nur Fatin Nabila Zeeyan said...

;)

Anisah Zahorin said...

good luck ^^
berubah tu susah..tp kena jugak..
btw~semoga tahun ni rezeki bro bertambah..wanna see more from you..

we pray for the best..

cEro said...

azam ko sangat murni! c'mon, kami sokong!!

N Farah .nfu. said...

happy new year too!

-rye- said...

electronic cigarettes?

selamat tinggal nikotin!

Anis izyan Abd Rahman said...

nice ~
bace entry ni macam bace soalan exam
belit2 dan mahu otak ini berjalan

nona hidayah said...

i know u can do it. fighty!

aja airdzaman said...

gunakan tampalan nikotin, ahaaa :)

akimmusz said...

Insyaallah, 2011 ini milik kamu jua.
GL oke !!

akimmusz said...

Insyaallah, 2011 ini milik kamu.
excited to see ur next project..

melati said...

buleh.

simple & happy go lucky person said...

go go ZA!!
u can do it.
buat pelan2.

inn said...

pinjam boleh?
mcm satu kerugian besar kalau tak bagi satu dunia baca entri yg satu ini :)

Hujan Malam said...

LIKE semuanya tentang ZA..=)

cute1986 said...

sangat bagus kerana ianya sangt membahayakan kesihatan...chayuk2!

ishiko said...

; DDDDDDDD

Encik Tikus said...

yeah cuba berhenti merokok =D

btw cantik header bro =)

Diya said...

yeay! :)

_s1t1 n0rb@1t1_ said...

finally keluar balek "untuk kawan kawan yang kita suka".
gud luck bro.
hidup memang indah :)

nuyuin said...

paham.!

jamilah.chantek said...

sokong! better late than never :)

husna said...

sangat sokong stop kemasukan nikotin tuh.goodluck

Shag said...

ZA! Selamat Tahun Baru. Moga 2011 bawak lebih banyak rezeki lah. AMIN AMIN ;)

http://shagcomot.blogspot.com/

Fathiha Zainal said...

ZA! 3 Jan's my bday! Wish cepatt! Hihi..

BTW, it's still not too late to wish u slamat thn baru. Best of luck! ;)

Zahiril Adzim said...

Selamat Hari Jadi!!! Semoga tahun ini lebih dahsyat!

atiqa aris said...

haruslah.smoker idop x lame woo.u better stop smoking;)

along_ash83 said...

gud luck dgn harapan awk thun ni..nikotin n kafein kan x baik utk kesihatan..