Saturday, April 23

pencatat kata

Bila aku terpandang pada panji - panji kesetiaan yang dikibarkan setengah tiang itu,
sudah ku tahu ada perkara yang telah mati.

Pencatat kata sudah mati asal usulnya.
Sejarahnya.

Demikian.


24 comments:

HidayyahHanafiah said...

blogwalkin.. deep meanin la.. da lme xdgr n bace sumthin y mcm sjak2 neh..kecuali tyme klas bm tyme skola dulu. haha knangan da skunk..nway,suke!

eddy syrol said...

saya suka drama anda SERATUS HARI JADI... one of ur best performance :)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tidak boleh dihidupkan kembali?
Mana tahu ianya akan lebih baik dari sebelumnya?

:)

justmeyayaaliazul said...

hey ZA. tak sabar nak tengok juvana. suka tengok lakonan kamu yang bersahaja. :))

Zurina J. said...

Kenapa blh mati pula?

yana aziz said...

wow.

gadisBunga™ said...

kadang2 tak perlu diberitahu untuk mengetahui~

Marhaenonymous said...

bendera separuh tiang sudah lama berkibar di halaman jiwa aku..

kini bendera itu sudah lusuh dan ingin kuganti baru.

LynnAiza said...

truly deeply.

C.e.n.g.k.i.h said...

hmm..
mendalam sgt nie..

Unknown said...

Buat ia dah tak rela hidup, biarkan mati..

Amas said...

xsabar nak tengok juvana...


adore gile dengan kamu sejak tengok cerita KAMI THE MOVIE...

=)..

Hajar Hasan said...

mendalam~ tapi, saya faham.

pssstt: bro! x sabar nk tengok JUVANA. and, selamat bertunang. ;)

ishiko said...

dyaa maii dah... ohh.. lamanya xsinggah....

*taniah... bakal engage nga sis syera ^_^

Qahirah Shahid said...

waaaaa....mendalam nii

Unknown said...

pemikiran berlalu dan berubah seiring masa. biarkan.

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

wah!!
zahiril de blog!!
wee!!

salam singgah dari mummy weiyda
eppy blogging ya!!

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

s.a.m.y said...

Jujur.Aku dah lama nantikan kemuculan kau dan beto kusyairy bersama bergandingan.Juvana dah realisasikannya. Seram aku tengok juvana tadi.

Khuzrin Kamarudin said...

Panji-panji itu kalau berkibar kuat.. tetap akan lusuh.. perlu ada yang mengganti yang baru.. tapi tetap yang sama..

Unknown said...

blog walking

Hati Batu said...

susahnya nak faham hehe..hanya penulis yang memahami..hehe but the sound look creative! =)

ibuRayy4n said...

if u read this...
first time drop here and fall in love with ur idea...keep it up...

^_^

PinqyFatin said...

nice words~
pic cantik juge..

Saliha said...

first time dtg sini. Sangat Menarik. Suka tengok kamu belakon dalam drama 'Ghost'. Keep it up.