Sabtu, April 23

pencatat kata

Bila aku terpandang pada panji - panji kesetiaan yang dikibarkan setengah tiang itu,
sudah ku tahu ada perkara yang telah mati.

Pencatat kata sudah mati asal usulnya.
Sejarahnya.

Demikian.


24 ulasan:

~ieda~ berkata...

blogwalkin.. deep meanin la.. da lme xdgr n bace sumthin y mcm sjak2 neh..kecuali tyme klas bm tyme skola dulu. haha knangan da skunk..nway,suke!

eddy syrol berkata...

saya suka drama anda SERATUS HARI JADI... one of ur best performance :)

LORD ZARA 札拉 berkata...

Tidak boleh dihidupkan kembali?
Mana tahu ianya akan lebih baik dari sebelumnya?

:)

yaya alia berkata...

hey ZA. tak sabar nak tengok juvana. suka tengok lakonan kamu yang bersahaja. :))

Zurina J. berkata...

Kenapa blh mati pula?

yana aziz berkata...

wow.

gadisBunga berkata...

kadang2 tak perlu diberitahu untuk mengetahui~

Pena Marhaen berkata...

bendera separuh tiang sudah lama berkibar di halaman jiwa aku..

kini bendera itu sudah lusuh dan ingin kuganti baru.

nama.aku.lynn berkata...

truly deeply.

^ C.e.n.g.k.i.h ^ berkata...

hmm..
mendalam sgt nie..

vintique berkata...

Buat ia dah tak rela hidup, biarkan mati..

amas berkata...

xsabar nak tengok juvana...


adore gile dengan kamu sejak tengok cerita KAMI THE MOVIE...

=)..

HAJAR hasan berkata...

mendalam~ tapi, saya faham.

pssstt: bro! x sabar nk tengok JUVANA. and, selamat bertunang. ;)

ishiko berkata...

dyaa maii dah... ohh.. lamanya xsinggah....

*taniah... bakal engage nga sis syera ^_^

misz Qahirah berkata...

waaaaa....mendalam nii

ana berkata...

pemikiran berlalu dan berubah seiring masa. biarkan.

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ berkata...

wah!!
zahiril de blog!!
wee!!

salam singgah dari mummy weiyda
eppy blogging ya!!

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

s.a.m.y berkata...

Jujur.Aku dah lama nantikan kemuculan kau dan beto kusyairy bersama bergandingan.Juvana dah realisasikannya. Seram aku tengok juvana tadi.

Khuzrin Kamarudin berkata...

Panji-panji itu kalau berkibar kuat.. tetap akan lusuh.. perlu ada yang mengganti yang baru.. tapi tetap yang sama..

e k i n ♥ y u s r i berkata...

blog walking

Hati Batu berkata...

susahnya nak faham hehe..hanya penulis yang memahami..hehe but the sound look creative! =)

ibuRayy4n berkata...

if u read this...
first time drop here and fall in love with ur idea...keep it up...

^_^

pinqy taraturuu berkata...

nice words~
pic cantik juge..

Saliha berkata...

first time dtg sini. Sangat Menarik. Suka tengok kamu belakon dalam drama 'Ghost'. Keep it up.