Monday, September 9

untitled #5

Rakyat internet - media sosial. 
Makin parah. 
Semuanya betul, pandai, alim-ahli syurga, kacak, lawa, kaya,
hebat - hebat belaka. 

Sakit, ini semua sakit. Parah gila yang total. 
Siapa - siapa pun mampu terjebak, aku juga.
Langsung tak benarkan logik dan rasional bicara. 
Cukuplah, tak tahu nak kata apa lagi. 
Setiap masa, akan aku cuba lari. 

Hubungan manusia dengan manusia sudah tidak terjaga. 

16 comments:

FiQa said...

betul2. hubungan manusia sendiri bagaikan kucar-kacir.

[k]o{q}i[n] said...

manusia kini sebenarnya banyak yang hidap mental disorder, cuma semua xnak mengaku...

Aini Mataku said...

Allahu :'(
Sentap ,

Aini Mataku said...
This comment has been removed by the author.
Sha Syalizz said...

Apa nak buat? Semua berlagak jadi 'Key Warrior'.

Aku pun jemu macam pandai sangat.

fatin hazirah said...

buku BGM tu rm30 include postage ?
area kedah .

AzyAdnan said...

hubungan-rosak-terputus. gara-gara terlalu hebat bersosial dilaman sosial :(

gdsjht said...

jadi ada bagusnya orang macam kita yang ada banyak benda nak dicakapkan terus tak bercakap kan?

Kisses for Nadi, Bob!
Take care.

BUNDA a.k.a KN said...

assalamualaikum...salam ukhuwah dari bunda..

Si Kacak KotakHijau said...

Parah Bukan Kritikal
Global Menyeru
Rancakkan Kuasa...

aiman maripat said...

minta izin share ye. like

aiman maripat said...

minta izin share

fifi said...

Betul...keluar sama...tapi kita asek dgn henfon masing2..

Icha said...

Mohon share

PirateKing™ said...

slm. betol tu. semua jadi hebat bila masuk media sosial.

Anonymous said...

Sungguh hubungan yg harus dijaga itu adalah hubungan kita sesama makhluk dan hubungan kita dengan Sang Pencipta,walaupun ada yg rosak segelintirnya tetapi yakin lah Bob ﷲ itu jaga semua,jaga kita.