Sunday, April 13

u.d.a-i.m

Aku masih lagi dalam tempoh menembak filem 'Pekak' dan juga masih lagi membawa 'Uda' bersama. Tinggal berapa hari saja lagi sebelum aku meninggalkan Uda dan biar dia hilang entah ke mana. 

Aku pun tak tahu. 

Jangan cakap tak tahu mana akan dihilangkan, mana aku jumpa dia pun aku tak pasti. Yang pasti hampir - hampir sebulan aku rasa apa yang Uda rasa. Aku lihat apa yang Uda lihat. Aku bau apa yang Uda bau. Mungkin. 

Cuma aku tak pekak macam dia. 

Dan tak lama lagi juga, aku menjemput Daim pula. Daim yang mungkin masih aku kenal atau Daim yang mungkin aku sudah tidak kenal. 

Betul - betul tak kenal. 


10 comments:

zainatul abu bakar said...

good luck dengan udaim :)

kugigran said...

Juvana musim kedua pula ke?

Husna Yusof said...

Good luck :)

lynndamya said...

Salam, Wah ade Daim lagi ? :D

Unknown said...

xsabar nak tgk . btw hope u will write more daim

Harry Roswell CIA said...

Good joob, kau memang hebat dan aku kagum dengan kau tak kira apa cerita atau filem kau memang BEST. Cuma ,bila juvana 3 ada nanti aku harap kau akan lebih cool.


Good luck with you mission!

Anna Lee said...

bittaufiq wannajahh.

Unknown said...

Gudluck.Terus berikan lakonan yang memberikan kesan

Yun Sing said...

Terbaik :)

Syu said...

Khas buat Uda dan sekalian warga Pekak: https://syuhadazulkifli.blogspot.my/2016/12/masterpiece-art-berat-azman-picasso.html