Thursday, April 19

semuanya okay

Acara penembakan pun dah habis. Sekarang sedang goyang kaki di rumah, melaksanakan tanggungjawab kehidupan seharian.

Juga melaksanakan kerja - kerja, menyusun serta mengemaskini segala order - order untuk BMT Langsung Dari Tangan #2.

Maaf, pada yang dah order awal - awal hari tu. Tapi takpe, yang order awal - awal tu memang confirm ada stok untuk diaorang lah.

Maknanya juga, aku akan tutup order dalam beberapa hari lagi. Mungkin hari ini, mungkin esok. Lepas kemas kini segala order, kalau aku check dah over limit order semuanya, aku pun tutup lah. Sesiapa yang nak order, baik cepat. Sebab aku dah nak buat kerja - kerja mengepos ni.

Kesian yang tunggu lama. Hangpa don't worry nah?
Insyaallah semua okay.

38 comments:

Puan Eka said...

semoga berjaya dalam apa jua ZA ceburi..

cite paan paiz best la..hehehehehe

siti azizah Sang Pencinta said...

en zahiril .. lain diri anda dlm paan paiz.. lain sekali dlm bunohan.. saya kagum dgn bakat en. en dah 'menjadi' dan hidup dan saya merasai diri en dlm setiap naskah terutama dlm bunohan.

Unknown said...

kesian ZA ne..tsgt2 bz nmpknye..semoga bbahagia dgn wifey terchenta~

Anonymous said...

banyak movie yang saye tgk bro berlakon sume pada saya rating bwh dr 5/10.. hantu cermin, mat tomoi yg sme org baik mati, pontianak siang.. tapi taktau la knape zahiril adzim pelakon no.1 favourite saye dalam Malaysia.
ini pujian. ikhlas.

Ummi Annur Humaira said...

salam...

br je pas tgk bunohan..best!

diari hati said...

Assalamualaikum..en.zahiril, klu sy nk order lg msh boleh ker?bile tarikh tutupnyer?

Sofea said...

Bob, aku dah beli buku hang BMT, mak hang jual kat space u8, langsung mak hang rekemen buku "anai anai dalam perkahwinan".. last last 2-2 buku aku beli.. sekarang dalam proses penelitian setiap isi kandungan.. thanks

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hope u always succes in ur life k bro :)

ieza ashaari said...

anda terlalu cool dalam semua keadaan.. bilatertekan di ofis, blog anda pasti menjadi tempat persinggahan.. :) teruskan berkarya..

Zahiril Adzim said...

@Cik Eka - Alhamdulillah, terima kasih.

@siti azizah - Saya suka bermain dengan watak yang saya dapat. Melainkan setiapnya. Hehe..

@Tulipituadalahaku - Amin, Terima kasih.

@Tanpa Nama - terima kasih banyak - banyak.

@SufatihaNur - Wsalam. Thank u so much.

@Diari Hati - boleh lagi, insyaallah. Tarikh tutup bila stok dah takde di tangan saya.

@al kisah - ye ker? Haha.. alhamdulillah. Aku pun tengah nak khatamkan buku mak aku.

@taufiq - thank u.

@izfanora - insyaallah, terima kasih.

NIZAM said...

sy kenal ZA melalui kami the series. :))

Unknown said...

Assalamualaikum~
cerita Paan&Paiz mmg best la BOB!
top gila..tak penah tak gelak untuk 2episod ni:)
btw,saya dah baca BMT..
smart dan tulus dari hati
checkout my blog klu ada masa free..terimakasih

http://farinonly.blogspot.com

Nor Ain said...

hai Zahiril . all the best dalam apa jua perkara yang dilakukan . semoga bahagia selalu dgn yang tersayang : )

Nafisya Ismail said...

saya dah beli dan baca BMT... tak sabar tunggu novel terbaru dari zahiril :D

Anonymous said...

testing..testing..

maszull said...

assalamualaikum zahiril...semoga sentiasa berjaya dlm apa jua bidang yg diceburi..:)

fatinnRahman said...

bob, penat i scroll balik entry2 lama u nak tgk u reply comment i. tapi kuciwa tau kuciwa u tak reply comment tulus dari hati i tuh. dahlah, nak merajuk. =p haha.

semakin lama, semakin banyak muka abang Zahiril kita terpampang di layar kaca. Baguslah, alhamdulillah. So far puas hati dengan tiap watak yang dibawa. Cuma pesan i satu je, jangan stop menulis please. Sebab saya jatuh hati dengan awak dari tulisan awak. Bila baca BMT somehow I can relate to whatever ure trying to say, maybe sebab saya dah start baca blog awak lama dah since 2008. Jadi kira nya kisah seperti "Dari Jay Hill ke Selatan", "Aku kata, dia kata" semua tu macam terkesan sket lah bila baca. hehe.

eh teruskan menulis! and tulislah sket2 kisah manis dengan si puteri yang boleh dikongsi. nak jugak baca karya dari sang suami ke si isteri =)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

as salam bro;)

bank sudah bank-in td;) email pun sudah sent td :D nanti check it out k :p x sabo nak baca citer 'bogel' nie :)) wakaka... leh review dlm blog nanti... gudjob & gudluck bro! may Allah bless u & family...amin!

mr. mima said...

dah sudah baca BMT, nice :) visit my blog..tq

http://initu1992.blogspot.com/

Anonymous said...

saya peminat tegar zahiril. jadi saya dah lama dapatkan BMT,saya dah katam pun baca bmt. saya manfaatkan baucer buku satu malaysia. saya cari bmt sekitar kl. akhirnya saya jumpa di MPH jusco titiwangsa. kemain lagi saya nak beli kat kinnokuniya. hahah. btw, tahniah sebab saya dah jatuh cinta kat bmt.

Firdaus aus said...

Zahiril..... Aku mmg salute your actingla.. Lain dari lain.... Br bace BMT..... Br tau yg ko kwn dgn c fared ayam.... Tau die involve teater..... Anyway... Kimsalam dgn mamat sengal tu..... Ckp dgn die..... Seluruh budak Jasin Dom C atas Kim Salam... Hahahaha

fatin hazirah said...

salam ZA :D
i am big fan of u laa :D
haa , can i get your autograph please ? hehe :D
semangat bila dapat tau ZA update blog !
wow , keep on blogging yaa :D
good luck bro :D

tapibukanaku said...

beli.. beli.. best bukunya..

K O R I E said...

salam,
kat mana nak order buku BMT?
saya nak.

diari hati said...

btul ke boleh order lg?plzz smpnkan 1 utk sy ye..ari rabu nie sy bank-in kan trus maybank2u ke akaun en.faisal bin mustaffa kan..

hafidz said...

okay ker? :P

cik wani said...

Encik ZA,sempat lagi tak kalau nak beli BMT lagiii?

ikan bilis said...

dafuq? aku kat alam mana nih

cahaya said...

thanx....dh trime BMT tghari tad =)

C!K 0R3N =) said...

Saya dah dapat Bogel Menuju Tuhan... =)
thanks a lot....sy suka dgn BMT nih...tuk pmulaan...ia akan mjadi pneman bual bicara ku sebelom tido....
nice job bro...keep it up....!!~

diari hati said...

Assalamualaikum..en.zahiril, sy dh bank-in kan ke akaun en.faisal..x sbrnye nk bce n dptkn BMT dr air tgn en.zahiril sndiri..jgn lp autograf skli dlm buku tu yerk..hehe~

Terbelog said...

salam..
baru jupe blog ni

http://www.terbelog.com/2012/04/panduan-membeli-dslr-untuk-newbie.html

Unknown said...

suka cerita paan paiz :D best tgk lakonan u..santaaiiiii

SITI HAJAR said...

sy tetap ske daim juvana

SITI HAJAR said...

sy lg ske wtak daim y naif. hu9

diari hati said...

yeay, msuk2 ofis je ade hdiah pos ekspres atas meja..thanks, sy br trime BMT arini..tp, t'kilan ckt xde autograf dlm buku tu..uwaa~ ;(

_theferdaus said...

Buku bmt mmg ssh nk cri kat kedai buku biasa kn...still blh order x...da lma cri tpi tak penah jmpa...