Wednesday, September 17

Untuk Kawan - Kawan Yang Kita Suka

Woi kawan - kawan yang kita suka, artikel kolaborasi aku dan kawan aku, Fared Ayam, yang ketiga sudah diterbitkan! Apa yang kami fikir pasal peralihan kuasa? Bacalah!

Membaca itu bukan budaya rakyat Malaysia, jadi mari jadikan membaca sebagai budaya diri sendiri!

Artikel yang ketiga
"Berlompat - lompat dahulu, berjatuh - jatuh kemudian"
oleh Zahiril Adzim & Fared Ayam

Klik juga

Artikel yang kedua
"Entahkan Merdeka, Entahka Tidak"
oleh Zahiril Adzim & Fared Ayam

Artikel yang kedua
"Seni VS Hiburan : Siapa Juri?"
oleh Zahiril Adzim & Fared Ayam

www.thenutgraph.com


6 comments:

Anonymous said...

oh sy sukaaa article 'entahkan merdeka, entahkan tidak'..

Zahiril Adzim said...

hehe.. terima kasih!

Anonymous said...

cayalah bob!! woohhhoooo!!!

p/s: aku bukan pilihan..

Zahiril Adzim said...

@sampah - memang kau bukan pilihan, sebab kau 'yang terpilih'. Aku? aku cuba untuk survive tapi tetap loser.

Cayalahh!!

p/s: aku bukan yg terpilih. aku yang dibuang. Kau nak buat ruang ni jadi mcm komen gambar kat facebook ke?

gadis kampung yang biasa said...

ehm.
sekurang-kurangnya saya dah mula tukar pemikiran saya tentang students
yang mengambil jurusan arts.
and now,sedikit berubah =)

satu pengalaman yang buatkan saya terus hilang respect pada mereka dahulu..kerana mereka terlalu sensitif.jarang mahu ambil dengar pendapat yang lain..btul?

mungkin terlalu teliti.saya fikir..

gadis kampung yang biasa said...

one more thing..kamu nmpk begitu sabar,dalam isu komen di facebook salah satunya.

kalau saya..haha.