Ahad, September 20

Salam Raya Gugur Jantung

Habis lah wa... Boleh pengsan lah wa macam ni. Aduhhh...

Bila tiba musim perayaan Aidilfitri macam ni, maka sana sini akan muncul gadis - gadis berbaju kurung/kebaya/kebarung.

"Kurung kebaya kebarung itu!"

Gugur jantung weh! Cair.

SELAMAT HARI RAYA SELURUH HAMBA!

Budak ni nak blah pergi Jepun nanti.
Siot, wa dah takda geng ar lepas ni.

63 ulasan:

♥ me ♥ berkata...

Selamat Hari Raya ZA.

Enjoy Raya sambil jamu mata melihat gadis berbaju kurung/kebaya/kebarung ;)

Intaneo! berkata...

haha. Selamat cair :)

jumari jipan berkata...

Hahaha.

Selamat Hari Raya Bob.
Maaf Zahir Batin.

solehah zahrah berkata...

ZA..selamat hari raya..

hehe..

amoy berkata...

selamat cair ;)

syukrina18 berkata...

Wah!! Eid Mubarak adzim & keluarga!
Besok 1st syawal kat sini, nak pakai kebaya lah juga *lol* hahaha..
Kat sini lebih bnyak pakai kurung/ kurong fashion with the beads or katok or kisi..
Kullu a'm wa antum bi khairin~
Do Take care..

Piston Pecah berkata...

spe bro??
adakah...?haha...

nurain berkata...

hehe..

wanita kan?bese la~~

selamat hari raya!

Tanpa Nama berkata...

kalau begitu,
akan aku mengamalkan memakai baju kurung sentiasa!...
agar dengan izin Tuhan kita bertemu dan kamu mampu terpegun sebentar... v(^_^)v ngee!

oleh: sang gadis yg bj kurungnye 'overloaded' dlm perabot bot bot..!

SELAMAT HARI RAYA!

hud hud berkata...

selamat hari rayaaaa :D

ernna berkata...

tadi tengok belog hanis...die berbaju kebaya kalau tak silap...hehehe

'AQILAH berkata...

hahha...cuci mata apa salahnya...

selamat hari raya zahiril!

WalkWithME berkata...

masih ade lg lelaki yg menhargai si pemakai baju tradisional Melayu...
Sebetulnya...
si pemakai jg merasa ayu n manis jika mengenakan baju tradisional ini...
merasa bangga kerna bole disarung hari2 bekerja atau majlis2 rasmi...
xperlu tunggu perayaan...
semoga anda bertemu dngan pemakai yang dapat meruntun jiwa lelaki anda...

SELAMAT BERAYA...

SuGuS berkata...

Minal aidil wal faizin, ZA. :)

ps: kita pun suka tgk arjuna2 yg berbaju melayu johor. nampak kewl.

Farha Aly Tan berkata...

selamat hari raya :)

Sh. Nursyahidah berkata...

selamat hari raya =)

farahasyikin berkata...

suka sangat bju kurung en?hehehe

Amelia Farina berkata...

slamat ary raya Z.A ! hohohoh chumel je gamba

nysa berkata...

selamat ari raye...
baby tuhh comel...
huhu...

juliana berkata...

weh kau boleh cair tengok prmpuan pkai bju kurung/kebaya/kebarung kan??

Habis kau ingat kami ni tak cair, tengok kau segak pakai baju melayu??

Haha fikirlah..

♥miszluna™ berkata...

Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Selamat Menjamu Mata.

Selamat Cair.


tapi kau comel ber-baju melayu.

♥ SUTERA KASIH ♥ berkata...

cayer mencayer d ari raya..
kan lg nmpk nice if u pkai songkok(^_^)

diyana berkata...

hahahaha..
normal la..
selamat cair k bro..
hepi hari raye..

Tanpa Nama berkata...

Za,
tema green jugak ye?
knp nampak messy sgt yr hair?

anyway,i suka tengok u berbaju melayu.bukan u saja.semua lelaki melayu.

cari saya di FB.

With luv,
Hajar Kamal.

syukrina18 berkata...

Aite? Td pagi tak tengok pun gambar tu!! Anyway baby kakak ke? Dia memang comel!! Semua baby pun comel kan!
Bermula lah 1syawal kat sini!!
Slamat ke 2syawal kat kamu!

farah berkata...

selamat hari raya, ZA.

selamat menjamu mata melihat gadis-gadis yang berbaju kurung/kebaya/kebarung.

:)

akiss berkata...

okay, dh setahun. awk dh byk berubah taw.

masih suka gadis berkebaya, berkebarung, berkurung.

hehe.

ingat sy tak? haha. tibe2 terbaca entri lama sy

http://akissferrero.blogspot.com/2008/10/baru.html

btw, selamat hari raya. doa yg baik2 utk awak =)

Zahiril Adzim berkata...

@akiss - dah banyak berubah tu maksudnya apa? Makin jahat? Makin sombong?

:P

Selamat Hari Raya.

Baju kurung/kebaya/kebarung tetap akan menggugurkan jantung!

akiss berkata...

ihih. maksud sy, dh bertambah maju dlm kerjaya awak, btul tak?

umm..bukan sombong agaknye, bizi kot. blog dh makin rmi readers, FB lg la ramai! hehe. jahat? jauh skali. haha.

ok.

*sentiasa sokong ZA x kire la tgh pkai jeans ka, kebaya ka. hihi.

=)

haniekunie berkata...

salam aidilfitri buat kamu..

dah cair je ke atau dah mendidih..

memang raya kalai ni dah janji pakai baju kebaya putih.. dah macam nyonya meneer dah.. hahaha

Melody berkata...

ZA, selamat hari raya. maaf zahir batin untuk segalanya.
oh, itu eizwan?

ღ~n0n0i~ღ berkata...

Eizwan yang comel.. Selamat Hari Raya.. bila gi flight gi jepun? eii comel giler..cam nak cubit je pipi tu..

to ZA & family =)..
Selamat Hari Raya
Moga bergembira di hari raya ni.. selamat menggugurkan jantung..hahaha

Tanpa Nama berkata...

selamat hari raya makhluk dunia!!!

Andy berkata...

romeo itu ke jepun dia. selamat hari raya :')

atun @ art berkata...

wah! bangganya saya. baju raya kita sama kaler. Hijau.

kiutnya bdk rambut kerinting itu.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.
Have a blessed celebration.
Selamat mencair..aha.

ezatulhani berkata...

haha :)
whaohh
kalau ZA bakai baju kebaya lagi semua orng gugur jantung melihatnyaaa!

missyonne berkata...

hehehee.
kelakar la die ni.

selamat hari raya!~

azzaliena suziantie feisal berkata...

selamat hari raya n selamat cair :)

following urs n link urs...

amira aqwim ; berkata...

budak tu. adam?

f qisol berkata...

selamat menjaga mata ZA
ahha!

p i a berkata...

cair doe tengok budak tu berbaju melayu :D

airilazhar_azmi berkata...

Selamat Hari Raya 2009,
Smemangnya gadis melayu tampak anggun dan bersopan bila berbusana kebaya.Maka tidak hairanlah seringkali kita melihat gadis gadis yang bekerja di bahagian "front line tourism" sering menyarung kebaya ke tubuh mereka.
Namun ramai juga gadis gadis yang sering menyalahgunakan kebaya untuk misi tersendiri mereka iaitu untuk menundukkan kaum Adam yang rakus nafsu serakahnyanya...

Tanpa Nama berkata...

selamat hari raya ZA...
cair eh tengok perempaun pakai baju kurung,kebaya,kebarung,mcm HZ kan??
org cantik pakai ape pon cantik je..
ramai jugak lelaki yg suke tgk perempaun pakai bj kurung rupenye..
;-)

Hawa berkata...

Hepi Eid 2 u..
1st time tgk bc blog u..ni pun dpt dr rumahanakteaterblogspot..
n dpt blog 2 sebab nk cari psl plakon cta gadoh cz baru lps tk cta gadoh..u did a gud job in it..oppsss..mlalut plak..anyway,gud luck 2 all of u..(^^,)

Iznie berkata...

selamat ari raya.... :)

mimi berkata...

slamat hr rye aidilfitri...dn slamat menjage pndgn anda!!hahaha...

esumi berkata...

so, kirenye mase esumi berjalan memakai kebaya mase shopping dekat jalan TAR tuh, dorang bukan tgk sebab dorang rase esumi gile en? Hak3. tibe2 ade mood nak pakai kebaye that day. anyways, selamat hari raye. :)

inoue asuka berkata...

takperlaaa,setahun sekali jer menjamu mata..:D


SALAM AIDILFITRI 2009!


p/s:tu pesen rambut raya eh...sedondon..:D

nabil fizri berkata...

selamat hari raya.
lu punyer rmbut sedondon dgn bdk jepon tu.

along berkata...

sy tiap2 ari pergi keje pakai bju kurung xpun kurung pahang..x yah tunggu raya..hahaha..tp hari raya bju meriah ckit lah kan..bleh ar date dgn adzim pkai bju kurung..hik hik..Salam aidilfitri adzim..

Tanpa Nama berkata...

heheh..tgk cerita datin wan abe td..berlakon jd mamat skema yo??
hahha..pelik lak nengok nya..haha..
~boleh ke tidak?~

misshetrek berkata...

entri ni comel.
haha.selamat hari raya! ;)

areed razman berkata...

happy eid bob!

AiNuL berkata...

haha ade2 sajelah kamu ini , tapi lagi smartkan kalau nampak si jejaka mengenakan baju melayunya? lagipun ianya tak selalu digayakan, kalau tidak pada hari raya atau majlis2 tertentu sahaja...

nampak sopan,kacak dan lebih bergaya gitu...
huhu

:-p

selamat hari raya !
maaf zahir dan batin...

NieSah berkata...

perepmpaun leyh terpesona tengok perempuan lain pakai baju keaya.naju kurung/kebarung tuh..sopan n ayu...tul tak..*cakap la betul!* ;D

RH berkata...

yea...aku setuju dgn entry ini...
hampir terbabas juga aku
itu juga sebab gadis
cair terus...

Qistina Filzah berkata...

camat ari rayer ZA...yapz...kiter yg pempuan suke tgk laki berbaju melayu plak...encem.. ^_^

deana mamat berkata...

ouh
adorable(=

syaa berkata...

aku pulak suka lelaki berbaju melayu...nampak lg kemas dri berbju kemeja,kot...

ezral Sya berkata...

Sumpah tak tipu,takde sifat saiko stalker ke pape sekarang ni,janji.

Tapi kalau tu baju raya awak tahun ni,saya takleh nafas sekarang dan nak jerit OMG Ya tuhanku.

weh baju kita macam TERsama kaler doh heheheheheheheh :O :D

ok macam saiko kan macam saiko kan macam saiko kan argh tapi tak berniat.sori if i freak you out :/

botolbiru berkata...

he's cute
dah la baju melayu color same.
double dose cute =D

selamat hari raya.
maaf zahir batin

arfah berkata...

kalau ZA gugur jantung melihat yang berbaju kurung/kebaya/kebarung....diriku akan terpaku melihat pemuda yang berbaju melayu lengkap dengan sampingnya dan songkoknya...Ya Rabbii.....memang mata ini terpegun akan ketampanan makhluk Tuhan ini...Subhanallah...indahnya...;)

dazzling 948 berkata...

itu anak kak jaja right?